Director/Editor

PhD. Diego Ordóñez Camacho, Universidad UTE, Ecuador (email, site)

Section Editors

PhD. Francisco Javier Flores Flor, Universidad UTEl, Ecuador (email, site)

PhD. Roberto Carlos Granda Jaramillo, Universidad UTE, Ecuador (email, site)

PhD. Luis Alejandro Ramos Guerrero, Universidad UTE, Ecuador (email, site)

PhD. Pablo Velarde Rueda, Universidad UTE, Ecuador (email, site)

Editorial Comittee

PhD. Agustina Buccella, Universidad Nacional del Comahue, Argentina (email, site)

PhD. Martín Buffa Dunat, Universidad Autónoma de Barcelona, España (email, site)

PhD. Óscar Camacho Quintero, Escuela Politécnica Nacional, Ecuador (email, site)

PhD. Alejandra Cechich, Universidad Nacional del Comahue, Argentina (email, site)

PhD. Danilo Chávez García, Escuela Politécnica Nacional, Ecuador (email, site)

PhD. Analía Concellón, Universidad Nacional de La Plata, Argentina (email, site)

PhD. Patricio Javier Cruz Dávalos, Escuela Politécnica Nacional, Ecuador (email, site)

PhD. Héctor Flórez, Universidad Distrital Francisco José de Caldas, Colombia (email, site)

PhD. David Gil Méndez, Universidad de Alicante, España (email, site)

PhD. Teresa Guarda, Universidad Estatal Península de Santa Elena, Ecuador (email, site)

PhD. Albert Ibarz, Universidad de Lleida, España (email, site)

PhD. Ernesto Jiménez Merino, Universidad Politécnica de Madrid, España (email, site)

PhD. Robert Laurini, Universidad de Lyon, Universitarios Sin Fronteras, Francia (email, site)

PhD. Sergio Luján Mora, Universidad de Alicante, España (email, site)

PhD. José María Maestre Torreblanca, Universidad de Sevilla, España (email, site)

PhD. Alberto Medina León, Universidad de Matanzas, Cuba (email, site)

PhD. Hugo Daniel Meyer, University of Amsterdam, Países Bajos (email, site)

PhD. Carlos Monsalve Arteaga, Escuela Politécnica del Litoral, Ecuador (email, site)

PhD. María Gabriela Pérez, Escuela Politécnica Nacional, Ecuador (email, site)

PhD. Álvaro Rocha, Universidad de Coimbra, Portugal (email, site)

PhD. Jordi Saldo Periago, Universidad Autónoma de Barcelona, España (email, site)

PhD. Gabriela Vernaza Loor, Universidad San Francisco de Quito, Ecuador (email, site)

PhD. Fabián Villavicencio Abril, Universidad de las Fuerzas Armadas, Ecuador (email, site)